اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حكاية روح
اتعلم يا سيدى
انك فى كل يوم انت عيدى
فسمائى مملوءة بلمعان
نظراتك
اتعلم يا سيدى
ان قلبى تحمل فراقك
وعيونى تجتاحها الدموع
ما اروع حروفك حين تلقى
فى عيد حبك المجنون
راقنى طرحك
ودى لك ولعذوبة حرفك ونقاء كلماتك
حكاية روح :)
|
حكاية روح
انتي يابلسم الابجديات
ويا زهرة السوسنة المنفردة بجمالها
تقف الحروف احتراماً لهطول غيمتك